laupäev, 30. aprill 2016

Kümnes päev

Laupäev....magasin kella üheksani. Jõin kohvi "solo" ja läksin jooksma, siin jooksevad kõik, ma lihtsalt ei saa ju eristuda. Jooksin parki ja nautisin ilma. Ma pole veel kirjutanud, et lisaks spordiväljakutele ja laste mänguväljakutele ja tenniseväljakutele ja koerte jalutamisväljakutele on siin ka väljakud, kus täiskasvanud teevad lihase-ja jõuharjutusi ja neid on palju. Kõik on väljakul sõbralikud. Siis tagasi hotelli, ujumisasjad kaasa ja kuna ma eile broneerisin koha SPA-s kell 12.00, siis jalutasin sinna. Selgus....nüüd on parim osa......et ma olen ainuke klient!!!!! Me natuke lobisesime administraatoriga, talle meeldis minu keelepingutus hispaania keeles ja siis avas ta mulle SPA ja ütles, et ma saan olla 1,5 tundi ja ma olen ainuke klient. Ta näitas mulle, kuidas kõik asjad töötavad ja kuidas kutsuda abi kui vaja (seinal on selline beebimonitori-kella sarnane asi) ja ütles, et loomulikult on turvalisuse pärast igal pool kaamerad. Ta lahkus ja keeras ukse lukku. SPA-s olid riietumiskabiinid, duširuumid, mullivann, väike bassein, massaživõimalused, kividega bassein jalgadele, türgi saun, infrapunsaun, ja siis dušid teraapiaks: kontrastid (jääkülm-soe, troopiline, jäine, siis mingite masseerivate jugadega jne). Kaasas peab olema kõik ujumiseks vajalik: riided, saunalina, müts ja plätud), mütsi mul polnud, aga sain selle seal osta. Ma ei kujuta ette....linnas, kus on 6,5 miljonit inimest ja sa oled üksi SPA-s!!!! Kokku oli see 20 eurot ja 2 eurot müts. Super! Soovitan kohalikele kindlasti seda kohta! Kui 1,5 tundi sai läbi, siis helistasin sellel asjandusel seinal (kell ehk) ja ütlesin, et mulle meeldis ja ma sooviks lahkuda, ta tuli avas ukse ja me natuke vestlesime ja siis läksin sööma. Jalutasin esimese kohani, mis mulle meeldis ja täna sõin kana salatiga. Oli maitsev. Kuna homme ja ülehomme on toidupoed kinni, siis läksin vett ostma, siin on küll puhas kraanivesi, aga igaks juhuks..... Jällegi hotelli. Puhkasin natuke, lugesin Lonely Planeti Madriidis oleku soovitusi. Õppisin kaks uut sõna ja läksin kohalikku kunstimuuseumi. Õhtul aga pean kirjutama projekti aruannet ja seda lehekülgede viisi inglise keeles! Aaa, muidugi te tahate kuulda-lugeda eilsest õhtust, ülehomme kirjutan, luban!
Väike SPA sisevaade

Mullivann ja bassein

Mulle meeldivad sellised võimalused, miks meil pole?
Sirelid ja kastanid õitsevad
Kana ja kartulid

Jõu-ja ilunumbrid
 

Kommentaare ei ole: